Oikotien Kun aika on -kampanjalle hopeaa Effie Awardseista

Tämän kampanjan ansioista kaikki laulavat Kun aika on. Oikotien ja Intohimotoimisto Cassiuksen kampanja sai hopeisen palkinnon Effie Awards -kilpailussa. Luopumisen ja uuden aloittamisen tuska onnistuttiin kääntämään mahdollisuudeksi, ja Oikotie profiloitiin tieksi onnistuneisiin elämän muutoksiin.

”Effie on upea tunnustus koko Oikotien markkinointitiimille ja olemme palkinnosta tosi ylpeitä. Mielestäni tämä osoittaa myös käytännössä, että Sanoman lupaus ’Kasvua mainonnalla’ toimii digitaalisessa liiketoiminnassa. Käytimme Sanoman koko mediapalettia kampanjassa ja menestys on luotu niillä. Yhdistämällä massamediaa tarkkaan optimointiin kävijähankinnassa saatiin aikaan poikkeukselliset tulokset. Luopumisen vaikeudesta kertovat tarinamme puhuttelevat kuluttajia ja tunteellinen mainontamme osuu suoraan suomalaisten sydämiin. Intohimotoimisto Cassius onnistui erinomaisesti luomaan rakastettavan konseptin, joka kestää hyvin aikaa ja toistoa. Mainonnan huomioarvo ja mainonnasta pitäminen ovat vain nousseet kampanja kampanjalta. Tämä vuosi tulee osoittamaan, mihin ’Kun aika on’ meidät viekään matkallamme kohti markkinajohtajuutta”, Oikotien markkinointipäällikkö Elina Bono sanoo.

Effie-kilpailua järjestetään 42 maassa. Suomessa Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liito MTL ry järjestää kilpailun nyt 16. kerran. Vuonna 2017 kilpailun pääyhteistyökumppanina on tuttuun tapaan Sanoma Media Finland. Aikaisemmat Effie-voittajat ja töiden esittelyt löytyvät sivulta mtl.fi/effie.​

 

Uutiset kuukausittain

Pin It on Pinterest

Share This