Sanoma Digitalin käytäväkeskusteluista kuultua

Kultaa!!!

Oikotien markkinointiosastolla oli syytä juhlaan, kun Oikotien mainos ”Veljekset” palkittiin Voitto-mainoselokuvakilpailussa kultaisella palkinnolla. Tuomariston perustelut kuuluivat näin: ”Veljekset” –mainoselokuvan tarinaan on sisällytetty lähes kaiken ikäisille katsojille tuttu yhteinen ja tunteisiin vetoava kokemusmaailma. Tunnelma on tyylikäs ja ehjä visuaalisia yksityiskohtia ja musiikkivalintoja myöten.”

”Olihan se mieletön hetki, kun Voitto-gaalassa julkistettiin, että meidän mainoksemme voitti Kultaa! Tässä kampanjassa teimme Oikotiellä läheistä yhteistyötä yli osastorajojen, joten suuri Kiitos niin markkinoinnin Suville, Katjalle ja Emmalle kuin muulle Oikotie-väelle. Myös mainostoimistomme Cassius, tuotantoyhtiö Otto, ohjaaja Anssi Määttä ja kuvaaja Kjell Lagerroos tekivät huipputyötä luodessaan tunteisiin vetoavan mainoselokuvan.” sanoo Elina Bono Oikotien markkinoinnista.

Katso Oikotien palkittu ”Veljekset” ja muut Oikotien mainokset

We can do it-palkinto

Jaamme kvartaaleittain erityisen hyvin onnistuneelle työntekijälle ”We can do it” –palkinnon. Hienon diplomin lisäksi kvartaalin priimus saa mojovan toimintatonnin bonuksena. Ei ihme, että Katja Kuusenmäki nappasi himoitun palkinnon viime kierroksella itselleen, sillä perustelut palkinnolle olivat huikeat:

Katja Kuusenmäki omalla työllään ja aidolla kiinnostuksellaan nostaa koko markkinointiosaston ammattitaitoa sosiaalisessa mediassa. Hänessä yhdistyy toimenkuvansa vaatima tarkka analyyttisuus että luovuus esimerkillisellä tavalla. Hän optimoi kampanjat ja tuo optimointiin uutta aktiivisesti itsekin kehittyen samalla. Katja nostaa sisällöstä kiinnostavia nostoja niin artikkeleista kuin itse työpaikoistakin löytäen niihin someen sopivan tiiviistetyn näkökulman. Yhteistyö rekrytoinnin liiketoiminnan kanssa toimii saumattomasti. Positiivisen asenteen omaava some-osaaja on pidetty ja arvostettu työntekijä koko organisaatiossa.

Onnea Katja!

Reinot

Oli synkkä ja myrskyinen syksy, kun lähetti toi Sanoma Digitalin toimistolla läjäpäin uusia Reinoja! Eipä aikaakaan kun ne lämmittivät digitalilaisia pitäen varpaat turvassa kovan kiireen keskellä. Klassikkotossuissa laajuutta piisaa ja pehmeä kumipohja tasoittaa tallausta. Kokoja ja värejä on moneen lähtöön, mutta tyylikkäät, ruudulliset harmaat Oikotie-brändätyt Office-Reinot ilahduttivat – ja ei ainoastaan toimistolla vaan eri some-kanavissa! Osalla ei logo-koristeet riittäneet ja niinpä jo seuraavana päivänä saimme ihailla erilaisia, tuunattuja tossuja kauniilla yksityiskohdilla. Esim. My Little Ponyt tekivät vaikutuksen. Tässä muutamia esimerkkejä somesta bongatuista kuvista.

#SPRTakeover

Oikotie osallistu #SPRTakeoveriin lainaamalla Oikotie.fi –palvelun etusivun Nälkäpäivä-keräykselle. Sivuillemme tulleet ihmiset kohtasivat Punaisen Ristin Nälkäpäivä-ilmoituksen, jossa heille tarjottiin mahdollisuutta osallistua keräykseen digitaalisen keräyslippaan kautta. Pienellä teolla oli iso vaikutus suuren kävijämäärämme ansiosta. Lisäksi monet työntekijämme innostuivat jakamaan Oikotien osallistumista tärkeään asiaan jälleen ylpeinä työnantajastaan.

Pin It on Pinterest

Share This